Regeneracja przekładni kierowniczych (naprawa maglownic)
Wybierz co Cie interesuje:
Typowe usterki, objawy uszkodzenia oraz awarie maglownic
Usterki
Najbardziej typową usterką przekładni kierowniczej jest wyciek płynu wspomagania. Często spotykane jest ten odczuwanie wyraźnego luzu na kierownicy.
Odgłosy, hałasy
Stuki podczas normalnej pracy oraz słyszalne trzaski podczas szybkich ruchów kierownicą
Awarie
Awarię maglownicy można odczuć jeśli auto nie trzyma się toru jazdy, samoczynnie go zmienia prawo lub lewo. Kolejną awarią która jest bardo odczuwalna jest zanik wspomagania albo całkowity jego brak
Zapoznaj się z procesem regeneracji przekładni kierowniczej maglownicy w naszej firmie
-
Otwarcie
Nasi specjaliści sprawnie zajmą się otwarciem maglownicy z pomocą specjalistycznych narzędzi.
-
Mycie
Po rozmontowaniu maglownicy, następuje mycie wszystkich elementów w myjce ciśnieniowo-parowej. Para o wysokiej temperaturze sprawia, że cały proces jest stuprocentowo ekologiczny.
-
Profesjonalne sprawdzenie
Jesteśmy jedyną firmą na rynku, która zajmuje się także dokładnym sprawdzeniem maglownicy wewnątrz. W tym celu wykorzystujemy specjalistyczny endoskop. Dzięki temu możliwe jest wykrycie uszkodzeń wewnętrznych oraz uniknięcie kolejnej awarii przekładni kierowniczej.
-
Piaskowanie
By usunąć resztki starej farby, rdzy oraz ślady korozji, elementy maglownicy poddane są piaskowaniu.
-
Mycie po piaskowaniu
Wszystkie elementy maglownicy trafiają ponownie do mycia celem usunięcia resztek piasku, który na nich osiadł.
-
Szlifowanie
Listwa, która znajduje się wewnątrz maglownicy, jest dokładnie szlifowana. Proces sprawia, że usunięte zostają wszelkie ślady rdzy, wżerów i korozji.
-
Tulejowanie
Wewnątrz maglownicy tworzona jest tuleja ślizgowa. Powstaje ona ze specjalnie dobranego materiału.
-
Galwanizacja listwy
Listwa zębata maglownicy poddawana jest procesowi galwanizacji, by zabezpieczyć ją antykorozyjnie na wiele lat.
-
Wymiana części
Nasi specjaliści skutecznie dobiorą odpowiednie uszczelniacze dla danej maglownicy. To istotny element całego procesu regeneracji. Jeżeli uszczelniacze zostałyby nieprawidłowo dopasowane, nastąpiłby wyciek podczas testowania. Stosujemy wyłącznie oryginalne uszczelniacze Corteco lub Auto Supplies.
-
Test szczelności i poprawności działania
Po zakończeniu regeneracji, każda maglownica poddawana jest testom. Wykonujemy je na profesjonalnym stole testowym do przekładni kierowniczych. Wyłącznie te maglownice, które pomyślnie przejdą testy, są wysyłane do klientów.
-
Pakunek i wysyłka
Ostatnim etapem jest pakunek i wysyłka do klienta. Dopiero po upewnieniu się co do poprawności działania maglownicy, nasz specjalista pakuje listwę. Wysyłana jest ona w kartonie z wypełnieniem, by wszelkie ruchy podczas transportu były niemożliwe.
Jakie są skutki jazdy z uszkodzoną przekładnią kierowniczą ?
Jazda z uszkodzoną przekładnią kierowniczą jest wyjątkowo niebezpieczna, ponieważ może dojść do zablokowania kół w jednej pozycji albo utracie możliwości skręcania. Może się to przełożyć bezpośrednio na wypadek. Dlatego w przypadku stwierdzenia pierwszych objawów uszkodzenia należy od razu zareagować.
Wysyłka
Każdy klient może osobiście dostarczyć nam swoją maglownicę czyli przekładnie kierowniczą lub wysłać kurierem na swój koszt.
albo..
wystarczy, że do nas zadzwoni i poda nam adres gdzie mamy wysłać kuriera. Korzystając z naszych zniżek klient w obie strony zapłaci mniej bo tylko 70 zł, niż sam by wysyłał, wysyłka z naszej strony przyspieszy też cały proces. Pamiętaj aby zapakować maglownicę w sposób uniemożliwiający przemieszczanie się wewnątrz paczki podczas transportu oraz bez drążków kierowniczych.
Gwarancja
Jesteśmy firmą z wieloletnim stażem i ugruntowaną pozycją na rynku dlatego za każdym razem wystawiamy pisemną gwarancję na okres 12 miesięcy bez limitu kilometrów
Czas naprawy
Proces regeneracji w siedzibie firmy zajmuje od 6 do 8 godzin.
Jeśli klient sam przywiezie swoją przekładnię kierowniczą do godziny 9 rano to zostanie mu oddana tego samego dnia