Tajemnicze odgłosy z silnika

W życiu każdego samochodu z kołem dwumasowym przychodzi taki czas kiedy zaczynają się pojawiać pierwsze objawy zużycia. Czy jest to początek końca ? skądże znowu. Zamachowe koło dwumasowe jak każda inna część ulega zużyciu. W takiej sytuacji kiedy pojawiają się pierwsze objawy zużycia kola dwumasowego należy udać się do mechanika aby je zdemontował. Następnie każdy musi podjąć decyzję czy woli kupować za parę tysięcy nowe koło dwumasowe czy swoje doprowadzić do takiego samego stanu jak nowe. Aby była możliwa taka regeneracja która doprowadza do nominalnych wartości, koło dwumasowe musi być poddane całemu procesowi już przy pierwszych objawach. Im dalej każdy zwleka z regeneracją tym w gorszym stanie będzie koło dwumasowe, a co za tym idzie to brak możliwości przeprowadzenia regeneracji jeśli koło zamachowe już będzie za bardzo zużyte.

Porównujemy koła

Tym razem wzięliśmy na warsztat prośbę jednego z klientów i porównaliśmy zużyte koło dwumasowe do zregenerowanego.

Zużyte stare koło do Mazdy 6 Mazda 6 Zużyte koło dwumasowe
koło dwumasowe do Mazdy 6 po regeneracji Mazda 6 Koło dwumasowe po regeneracji
Zużyte koło dwumasowe do Opli z silnikami 101, 120 oraz 150 KM Opel silniki 101 120 i 150 KM Zużyte koło dwumasowe
Jak nowe koło dwumasowe po regeneracji do Opli z silnikami od 101 KM, 120 KM do 150 KM Opel silniki 101 120 i 150 KM Koło dwumasowe po regeneracji

Jak widać na zdjęciach zużyte kola dwumasowe mają ślady rdzy oraz korozji. Koła po regeneracji posiadają idealna powierzchnię bez żadnych skaz.

Wystartowaliśmy !

W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów stworzyliśmy blog na którym każdy klient będzie mógł zadać pytanie i otrzymać fachową odpowiedź. Dlatego też zapraszamy wszystkich do kontaktu. Pytania i odpowiedzi będziemy publikować na tym blogu. Każdy może do nas wysłać emaila który nie pozostanie bez odpowiedzi.

Email: